TRENER PERSONALNY
en
facebook
youtube
instagram
prezent
trener_personalny_warszawa3trener_personalny_warszawa9trener_personalny_warszawa10trener_personalny_warszawa7trener_personalny_warszawa6trener_personalny_warszawa1trener_personalny_warszawa11trener_personalny_warszawa8trener_personalny_warszawa2trener_konsultacje_dieta_onilnetrener_personalny_warszawa4

Suplementy na odchudzanie

« Powrót

Zestaw na odchudzanie

 

Większość z Was na pewno zechciałaby pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Każdy w jakimś stopniu jest niezadowolony z niektórych miejsc na swoim ciele, gdzie mogłoby być mniej tej zbędnej warstwy tłuszczu. Otyłość jest już uznana za jedną z chorób cywilizacyjnych. Walczyć z nią powinniśmy wpierw zmieniając nawyki żywieniowe, unikając stresu i wysypiając się. Jednak wspomóc można się wysiłkiem fizycznym połączonym ze składnikami odżywczymi zawartymi w niektórych suplementach, o których chciałem wspomnieć w niniejszym tekście.

 

Jest to swoisty zestaw podstawowy dla tych, których poniosło na wakacjach, czy po prostu zaniedbali się nieco i chcieliby wrócić lub zyskać lepszą formę, ale i samopoczucie bez utraty energii na co dzień.

 

Należy sobie uzmysłowić, że pozbywanie się tłuszczu następuje poprzez zużywanie go jako źródła energii. Tłuszcz jest taką warstwą zapasową, można powiedzieć, na gorsze czasy. Nie wystarczy tylko ćwiczyć i jeść mniej. Czasami jedzenie mniej może działać na bardzo krótki okres. Później przez spowolnienie metabolizmu możemy jeszcze bardziej tyć, bo organizm dostaje sygnał, że jemy zbyt mało pożywienia i zaczyna magazynować tkankę zapasową. Jeśli jednak odżywiamy się regularnie, to tkanka tłuszczowa jest nam niepotrzebna. Nie mylcie proszę jedzenie regularne z przejadaniem się, bo wtedy zawsze nadmiar trafi do tego zapasowego „worka”, czyli w brzuch, biodra, czy ramiona – gdziekolwiek, ale tam gdzie go nie chcecie. Tłuszcz najlepiej by był w komórkach i był spalany na energię, bo to bardzo dobre jej źródło.

 

Przechodząc do rzeczy, poniższe produkty mogą pomóc w walce z otyłością i radzę poważnie zastanowić się, by zawrzeć je w codziennej zbilansowanej diecie.

Odżywka białkowa – Impact Whey Protein - nie tylko uzupełni niedobory białka, ale przede wszystkim przyda się tym, którzy nie mają w zwyczaju jeść regularnie większej ilości posiłków w ciągu dnia. Można traktować ją jako zamiennik posiłku. Większa ilość białka wzmaga termogenezę, czyli moment, w którym organizm podwyższa temperaturę wewnątrzkomórkową i lepiej korzysta z tłuszczu jako energii. Białko wymaga więcej energii do strawienia i ta energia może być właśnie pozyskiwana z tłuszczu. Poza tym białko jest podstawowym budulcem organizmu ludzkiego, czyli buduje mięśnie, ale nie tylko. A im więcej mięśni, tym więcej kalorii one potrzebują, czyli możemy łatwiej uzyskać deficyt kaloryczny. Także więcej możemy jeść bezkarnie. Dzięki białku również szybciej rosną włosy i paznokcie, co może być zaletą szczególnie dla kobiet, które mają je osłabione.

Należy pamiętać, by podczas redukcji zalewać odżywki białkowe wodą, a nie mlekiem, by nie dostarczać niepotrzebnych cukrów w postaci laktozy – cukru mlecznego.

Dawkowanie: zależne jest od zapotrzebowania na białko, jednak nie zaleca się stosowania białka z odżywek więcej niż 30% dziennego spożycia białka ze wszystkich źródeł.

 

CLA – sprzężony kwas linolowy – wzmaga termogenezę i może przyczyniać się do większego wykorzystania tłuszczu jako energii podczas wysiłku. Wzmacnia także układ odpornościowy, który może być narażony na wirusy i bakterie przy deficycie kalorycznym, spowodowanym dietą odchudzającą. CLA może też wzmacniać siłę mięśni, zmniejszać insulinooporność. Zatem warto go wprowadzić do codziennej diety.

Dawkowanie: 2 kapsułki od 1 do 3 razy dziennie

 

Thermopure – spalacz tłuszczu – należący do grupy preparatów termogenicznych, których celem jest przyspieszenie metabolizmu oraz zwiększenie zużycia tłuszczu jako energii. Dzieję się tak dzięki silnie stymulującym składnikom i kofeinie, które podwyższają temperaturę wewnątrzkomórkową a przy okazji dodają energii, co może przydać się przy redukcji tkanki tłuszczowej na diecie odchudzającej. Często będąc na deficycie kalorycznym przy redukcji można mieć problemy z koncentracją i poziomem motywacji na treningi. Spalacze mogą byś tym dodatkowym „kopem” przed treningiem, który pozwoli ruszyć się z miejsca.

Dawkowanie: 2-3 kapsułki dziennie

 

Ketonyketony to związki organiczne, które są wydzielane przez organizm, gdy nie spożywamy węglowodanów i niejako „włączają” one spalanie tłuszczu jako energii. Przydają się nie tylko przy regularnej diecie redukcyjnej, ale także ułatwiają wejście w stan ketozy przy dietach białkowo-tłuszczowych. Poza tym ciała ketonowe mogą chronić także komórki nerwowe przed uszkodzeniem i wolnymi rodnikami.

Dawkowanie: 1 tabletka dziennie

 





MYPROTEIN

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|