TRENER PERSONALNY
en
facebook
youtube
instagram
prezent
trener_konsultacje_dieta_onilnetrener_personalny_warszawa2trener_personalny_warszawa6trener_personalny_warszawa8trener_personalny_warszawa10trener_personalny_warszawa1trener_personalny_warszawa7trener_personalny_warszawa9trener_personalny_warszawa3trener_personalny_warszawa11trener_personalny_warszawa4

Suplementy na początek

« Powrót

Suplementy na dobry początek

Osoby rozpoczynające ćwiczenia siłowe lub wykonujące jakikolwiek wysiłek fizyczny regularnie i z określonym celem często zastanawiają się nad stosowaniem suplementów. Niestety ich niewiedza często powoduje wybór dość przypadkowych suplementów, które nie zawsze są najlepsze dla nich i celu, który zamierzają osiągnąć. 

Załóżmy, że chcemy zacząć trenować i na samym początku delikatnie zbudować podstawę masy mięśniowej oraz nieco zrzucić zbędną tkankę tłuszczową. Jakie odżywki byłyby im pomocne? Oczywiście najpierw należy zadbać o dobrze skomponowaną dietę, ale w dobie przetworzonej żywności, która często jest zbyt jałowa, ciężko dostarczyć odpowiednią ilość składników odżywczych. W tym celu właśnie sięgamy po suplement, czyli taki dodatek do diety. Stosowanie suplementów ma wiele celów. Dla jednych będzie to zastępstwo za kilka posiłków, bo nie mieli oni w zwyczaju jeść regularnie i w ten sposób mogą dodać kilka posiłków do swojego jadłospisu. Inni widzą w tym większy potencjał do rozbudowy mięśni, a jeszcze inni chcieliby uniknąć bólu mięśniowego po pierwszych treningach.  W tym celu skomponowałem zestaw, który będzie idealny dla każdego z nich.

 

 

 

Oto on:

 

  • Aminokwasy BCAA one zapewnią Ci lepszą regenerację, uwrażliwią Twój organizm na węglowodany, które będą lepiej wykorzystywane na energię, ale także aminokwasy rozgałęzione zapobiegną efektowi katabolizmu podczas bardzo intensywnych treningów, a niektórzy początkujący ćwiczą zdecydowanie za dużo.

Dawkowanie: 8-10g przed i w trakcie wysiłku – dlatego polecam zdecydowanie bardziej proszek niż tabletki

 

  • Białko serwatkowe Jeśli chodzi o suplementy białkowe to nie ma nic lepszego niż popularne białko serwatkowe w postaci koncentratu lub izolatu białka serwatkowego. Pierwsze z nich zawiera około 85% białka na porcję, a drugie nawet około 99% w zależności od wersji smakowej. Białko zapewnia budulec dla mięśni oraz może służyć jako dodatkowy posiłek w ciągu dnia. Dzięki temu może przyczyniać się do przyspieszenia metabolizmu co przekłada się na utratę zbędnej tkanki tłuszczowej.

Dawkowanie: w zależności od zapotrzebowania w ciągu dnia i po treningu od 20 do 40g na porcję z wodą.

 

  • Zestaw witamin codziennych – Daily Vits – Ćwiczysz regularnie, to wymagasz dużo większej ilości witamin i minerałów niż przeciętna podawana na opakowaniach witamin w aptekach. Dlatego nie powinieneś decydować się na zwykłe formuły witaminowe, ale te, które są przeznaczone specjalnie dla sportowców. Dzięki zawartości 7 niezbędnych witamin, w tym witamin B, C, A oraz D3, nasz produkt Daily Vitamins to znakomity sposób na usprawnienie regeneracji, poprawę ogólnego zdrowia i samopoczucia.

Dawkowanie: wystarczy jedna tabletka dziennie do posiłku zawierającego tłuszcz





MYPROTEIN

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|