TRENER PERSONALNY
en
facebook
youtube
instagram
prezent
trener_konsultacje_dieta_onilnetrener_personalny_warszawa8trener_personalny_warszawa10trener_personalny_warszawa1trener_personalny_warszawa3trener_personalny_warszawa2trener_personalny_warszawa4trener_personalny_warszawa7trener_personalny_warszawa6trener_personalny_warszawa9trener_personalny_warszawa11

Kilka słów o mnie

Michał Gronowski trener osobisty

Michał Gronowski - trener personalny


miejsce zamieszkania: Warszawa (od urodzenia)

data urodzenia: 25 czerwca 1985 r

waga: 78-81kg (na starcie 60kg)

staż treningowy: 15 lat

 

ulubione ćwiczenia:

-wyciskanie sztangielek na ławce skośnej, 

-wyciskanie sztangi z klatki piersiowej nad głowę,

-przysiad ze sztangą na barkach,

-wykroki chodzone ze sztangą,

-prostowanie ramion na linie wyciagu górnego,

-uginanie ramion chwytem młotkowym

 

osiągnięcia:

-1 miejsce w konkursie Czytelnik Na Okładkę czasopisma Men’s Health 2009 wg redakcji,

-1 miejsce w konkursie Czytelnik Na Okładkę czasopisma Men’s Health 2009 wg czytelników,

-2 miejsce w konkursie Fit Look Model 2009,

-realizowanie się jako fotomodel przy sesjach komercyjnych związanych nie tylko ze sportem (szczegóły w dziale galeria),

-udział w kilku reklamach telewizyjnych,

-współpraca z marką Vichy przy promocji kremu Celludestock likwidującego cellulit,

-współpraca eskpercka z portalem www.wizaz.pl ,

-redaktor w magazynie Generation Fitness,

-pojawianie się w mediach jako ekspert,

-ambasador www.sklepbiegacza.pl,

-ambasador www.myprotein.com.

Michał Gronowski Men

Nazywam się Michał Gronowski i jestem trenerem osobistym od 6lat. Mimo młodego wieku zdążyłem współpracować z kilkudziesięcioma osobami, które dzięki mnie poprawiły swoją kondycję fizyczną. Sam z kulturystyką i fitnesem związany jestem od przeszło 10 lat, kiedy zacząłem uczęszczać do klubu fitness. Do podjęcia akurat takiej formy aktywności fizycznej namówili mnie koledzy z liceum, którzy imponowali mi swoimi sylwetkami, a ponieważ sam byłem wtedy dośc szczupłym młodzieńcem, nie musiałem się długo zastanawiać, że także chcę wyglądać bardziej męsko i posiadać zgrabną, atletyczną sylwetkę. Teraz może się to wydawać mało prawdopodobne, ale zanim byłem szczupły borykałem się z nadwagą, od której uwolniłem się uprawiając pływanie. Sport ten nauczył mnie dyscypliny i dał większą wytrzymałość, co jest przydatne również przy kulturystyce i doskonale przygotowało mój organizm do regularnych ćwiczeń z udziałem ciężarów. W tym okresie zdobyłem uprawnienia ratownika wodnego WOPR i brałem udział w licznych kursach doszkalających.

Przez okres 15 lat treningów siłowych nauczyłem się dyscypliny, wytrwałości a przede wszystkim poznałem swój organizm. Dziś posiadam doświadczenie, którym dzielę się z moimi podopiecznymi podczas treningów personalnych, aby również i oni mogli cieszyć się pięknym ciałem. 

Ćwicząc samodzielnie i podczas treningów osobistych główny nacisk kładę na poprawność wykonywania każdego powtórzenia w serii, jestem zwolennikiem dość dużej intensywności ćwiczeń. Jednak nie tylko trening jest składową sukcesu, bo niemniej ważna jest także odpowiednia dieta, dostosowana indywidualnie do każdego organizmu. Bez optymalnego programu żywienia nawet najcięższe treningi mogą okazać się nieskuteczne i dlatego już od początku mojej przygody z treningami odżywiam się optymalnie, dostarczając niezbędne składniki w pożywieniu, aby mój organizm regenerował się odpowiednio i był w pełni sił. 

Nienaganna sylwetka dała mi nie tylko większą pewność siebie, ale także otworzyła mi nowe perspektywy, bo mając nadwagę nigdy bym nie został fotomodelem. Kiedyś marzyłem o sylwetce z okładki Men’s Health, a teraz sam mogę pochwalić się trzema takimi okładkami a w tym również wydania brytyjskiego, jako jedyny Polak. Czy jest lepsza wizytówka dobrego trenera osobistego niż jego własna sylwetka? Jeśli potrafię zadbać o siebie jestem przekonany, że również przyczynię się do Twojego sukcesu.

Michał Gronowski Mens Health

Prywatnie jestem miłośnikiem kulturystyki w latach osiemdziesiątych, kiedy nie królowały tak przerośnięte sylwetki jak obecnie. Wciąż staram się poszerzać swoją wiedzę, czy czytając prasę zagraniczną, czy konsultując swoją wiedzę z innymi ekspertami w tej dziedzinie. Udoskonalam swój program treningowy, wplatając weń różne metody intensyfikacji treningu jak i korzystam z nowinek sprzętowych na rynku fitness. Poza sportem interesuję się motoryzacją. Kiedyś marzyłem, by zostać kierowcą rajdowym, ale skończyło się tylko na korzystaniu z krótkich kursów weekendowych jazdy rajdowej, które raczej mogę zaliczyć do rozrywki niż doskonalenia umiejętności. Na codzień poruszam się także jednośladem, który pozwala mi łatwiej przemieszczać się w zatłoczonym mieście. Jak każdy mężczyzna jestem też gadżeciarzem, co może być tylko plusem, ułatwiają mi one planowanie mojego czasu pracy. 

 

Wiedza otrzymana od innych i własne doświadczenie zaowocowały tym, że dziś sam dziele się nią dla korzyści moich podopiecznych. Jestem przekonany, że przyczynię się do osiągnięcia upragnionego celu także przez Ciebie!

Michał Gronowski - trener personalny

Wykształcenie:

Finanse i Rachunkowość - Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Socjologia - Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

 

Języki obce:

Angielski - płynny

Szwedzki - poziom średniozaawansowany

Niemiecki - poziom podstawowy

 

Ukończone kursy:

-Instruktor Sportu ze specjalnością Kulturystyka, dyplom PZKFiTS,

-Instruktor Hard Style Kettlebell Certification (sygnowany przez RKC Pavla Tsatsouline'a),

-Kurs "Trening Funkcjonalny" organizowany przez Profi Fitness School,

-Kurs prowadzony przez Jakuba Mauricza "Trening Funkcjonalny różne imię ma",

-Warsztaty ze zdrowego odżywiania i suplementacji prowadzony przez Jakuba Mauricza,

-Kurs IV poziomowy "Żywienie i Suplementacja" prowadzony przez Jakuba Mauricza

-Kurs "Zasady Żywienia i Suplementacji w Sporcie" organizowany przez Olimpiakos, prowadzony przez fizjologów sportu,

-Kurs z Makrocykli Treningowych, Przebiegu Zawodów Kulturystycznych i Tendencji w Rozwoju Związku IFBB organizowany przez Pawła Filleborna prezesa związku PZKFiTS,

-Kurs z Zasad Sędziowania na Zawodach IFBB organizowany przez Przewodniczącego Komisji Sędziowskiej IFBB - Pawła Filleborna,

-Kurs profesjonalnej obsługi klienta organizowany przez PM Group,

-Kurs Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowany przez PM Group,

-Kurs Ratownika WOPR

  • certyfikat zasady sędziowania i makrocykle treningowe
  • certyfikat ifbb sędziowanie oraz przebieg zawodów
  • certyfikat olimpiakos zasady żywienia w sporcie




MYPROTEIN

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|