TRENER PERSONALNY
en
facebook
youtube
instagram
prezent
trener_personalny_warszawa8trener_personalny_warszawa10trener_personalny_warszawa11trener_personalny_warszawa3trener_personalny_warszawa2trener_personalny_warszawa1trener_personalny_warszawa7trener_konsultacje_dieta_onilnetrener_personalny_warszawa4trener_personalny_warszawa9trener_personalny_warszawa6

Rozpisanie suplementacji

Zamów suplementy

Definicja suplementu diety - "określa go jako produkt, który jest złożony z substancji odżywczych i traktowany jako uzupełnienie normalnej żywności. Jest to skoncentrowane źródło witamin, minerałów lub innych substancji, produkt ten jest wytworzony i wprowadzony do obrotu w formie umożliwiającej dawkowanie (w tabletkach, kapsułkach, proszku czy płynie).

Celem stosowania suplementów diety nie jest leczenie chorób, powinni z nich korzystać przede wszystkim ludzie zdrowi. Suplementy diety pozwalają konsumentowi na zmniejszenie skutków działania takich czynników ryzyka, które wpływają na niego każdego dnia i mogą spowodować powstanie choroby.

Aby żyć musimy się odżywiać - ale sposób życia zmienia się i musi zmieniać się też sposób żywienia. Historia uczy, że perfekcyjnie zbilansowana dieta, dostarczająca wszystkich koniecznych składników odżywczych, jest trudna do zrealizowania. A więc, od stuleci, ludzie korzystali z różnych dodatków dietetycznych. Braki ważnych składników diety mogą mieć charakter sezonowy, mogą być odbiciem ich deficytu w środowisku (np. jod, selen) lub wynikać z tradycyjnej kuchni.

Jak powszechnie wiadomo, konsumpcja owoców i warzyw zawierających witaminę C zapobiega szkorbutowi i częstym infekcjom. Jednak w Polsce, w okresie jesienno-zimowym spożycie witaminy C pokrywa zaledwie 40-60% pożądanej dziennej ilości. Jest to argument za zwiększeniem spożycia owoców, ale patrząc realistycznie - lepiej zastosować suplement z witaminą C niż ponosić konsekwencje obniżonej odporności organizmu.

W typowej zachodniej diecie brak błonnika, jest to jedną z przyczyn wzrostu zachorowań na nowotwory przewodu pokarmowego oraz epidemii otyłości. WHO poleca aby dziennie spożywać 20-40 g błonnika; w Europie, w tym w Polsce, jego spożycie to tylko 12-15 g. W zgodzie z tymi zaleceniami, przemysł opracowuje suplementy diety i produkty funkcjonalne zawierające błonniki.

Suplementy diety są produkowane z koncentratów substancji, które są obecne w normalnej żywności. Oprócz witamin i składników mineralnych mogą zawierać w swoim składzie: aminokwasy, kwasy tłuszczowe, błonnik i ekstrakty roślinne. Jednak właściwości składników używanych do produkcji suplementów bardzo się różnią, niektóre z nich mogą wywołać niepożądane efekty, jeśli są spożywane w zbyt dużych ilościach. Jest więc bardzo ważne, aby znać bezpieczne dawki każdego składnika."

źródło: Krajowa Rada Suplementów i Odżywek

 

Jeśli zatem obawiasz się, że Twoja dieta nie dostarcza odpowiedniej ilości mikro- i makroskładników skorzystaj z porady rozpisania planu suplementacji. Pragniesz wspomóc Twoją drogę do celu uzupełnieniem diety w formie suplementacji, gdyż nie masz czasu zjeść pełnowartościowych posiłków - zdaj się na mnie. Moje doświadczenie praktyczne oraz zawodowe w firmie, zajmującej się dystrybucją suplementów pozwala mi wybrać te najbardziej skuteczne i bezpieczne dla zdrowia.

 

Suplementy możemy podzielić na kilka kategorii:

 

1) prozdrowotne: 

-witaminy i minerały, 

-tłuszcze i niezbędne kwasy tłuszczowe,

-aminokwasy (te możemy zaliczyć także do innej grupy ze względu na ich wszechstronne działanie także budulcowe i odchudzające)

-suplementy dodatkowe,

-flawonoidy i wyciągi z roślin.

 

2) odchudzające:

-l-karnityna i spalacze nietermogeniczne, 

-spalacze termogeniczne,

-sprzężony kwas linolowy - CLA,

-odżywki białkowe, zastępujące posiłek,

-chrom i inne suplementy regulujące poziom cukru we krwi.

 

3) odżywki dla sportowców:

-odżywki białkowe (budulec dla mięsni i zapewnienie regeneracji),

-odżywki węglowodanowo-białkowe (gainery) jako uzupełnienie diety dla osób opornie przybierających na wadze, również dla rekonwalescentów lub osób o niedowadze,

-kreatyny w tym złożone staki kreatynowe - mające na celu zwiększenie siły, wytrzymałości poprzez resyntezę ATP oraz przyśpieszające regenerację potreningową,

-boostery testosteronu - preaparaty oparte o naturalne wyciągi z roślin, działające energetyzująco i podwyższające naturalny poziom testosteronu głównie oparte o wyciąg z buzdyganka ziemnego - tribullus terestris i inne wyciągi zawierające naturalne sterole roślinne.

-boostery tlenku azotu (NO) - suplementy zwiększające uczucie tzw pompy mięśniowej - zwiększające ukrwienie mięśni, działające często również pobudzająco i zwiększające wytrzymałość. Oparte głównie o różne formy aminokwasu l-argininy, cytruliny, beta-alaniny i innych.

-aminokwasy proste i rozgałęzione BCAA - suplementy uzupełniające dietę w budulcowe aminokwasy zapewniające szybszą regenerację potreningową, zapewniające  oraz odbudowujące mikrouszkodzenia spowodowane treningiem.

-odżywki węglowodanowe - uzupełniające poziom glikogenu po treningu siłowym i zapewniające stały dopływ energii podczas długotrwałego wysiłku.

-batony białkowe, energetyczne - zastępujące posiłek, gdy nie mamy czasu zjeść regularnego posiłku a nie chcemy odżywiać się na mieście. Jest to również bardzo dobre rozwiązanie dla turystów na stoku lub podczas pieszych eskapad i wycieczek. 

Nazwa usługi Cena brutto
Konsultacja dietetyczna osobista wraz z suplementacją (czas trwania około 60 minut) 180zł
Rozpisanie suplementacji (możliwość zamówienia suplementów wprost do domu) 80zł




MYPROTEIN

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|