TRENER PERSONALNY
en
facebook
youtube
instagram
prezent
trener_personalny_warszawa8trener_personalny_warszawa7trener_personalny_warszawa9trener_personalny_warszawa1trener_personalny_warszawa4trener_personalny_warszawa2trener_personalny_warszawa11trener_personalny_warszawa3trener_personalny_warszawa10trener_konsultacje_dieta_onilnetrener_personalny_warszawa6

Trening odchudzający (płaski brzuch)

Trening odchudzający

Trening odchudzający to połączenie ćwiczeń siłowych, które spalają dużo kalorii i wzmacniają mięśnie z ćwiczeniami typowo kondycyjnymi, podkręcającymi tempo metabolizmu do granic możliwości. Taki trening przynosi najlepsze rezultaty, gdy jest wykonywany około godzin południowych, gdyż wtedy maksymalnie wykorzystamy przyśpieszony metabolizm na cały dzień.

Trening odchudzający jest dobry zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych. Do treningu odchudzającego używam zarówno obciążenia jak i wykonuję takie treningi z obciążeniem własnego ciała. Ćwiczenia te poprawiają także wytrzymałość oraz ogólną sprawność i kondycję fizyczną oraz zwiększają szybkość i gibkość. 

Trening odchudzający lub inaczej redukujący tkankę tłuszczową jest dobry zarówno dla osób z większym nadmiarem tkanki tłuszczowej jak i dla osób szczupłych, chcących pozbyć się resztek tkanki tłuszczowej. 

 

Trening odchudzający to połączenie prostych układów choreograficznyc opartych o podstawowe ćwiczenia siłowe, angażujące jak największą ilość dużych grup mięśniowych takich jak nogi, mięśnie grzbietu, klatkę piersiową, czy ramiona. 

 

Nazwa usługi Cena brutto
Trening osobisty pojedyńczy (czas trwania około 60 minut) 150zł

*cena treningu osobistego w pakiecie jest niższa, więcej na: oferta trenigów

Poniżej film prezentujący prawidłową technikę wykonywania ćwiczenia na mięśnie posturalne - w tym mięśnie brzucha: podpór przodem i bokiem. Wykonuj każdą pozycję z przytrzymaniem 30 sekund i dopiero zmień pozycję. Podpór bokiem wykonuj na obie strony.





MYPROTEIN

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|